на допомогу учням та батькам


Пам'ятки учням

ПАМЯТКА "ЯК ПРАЦЮВАТИ З КАРТОЮ"


1. Прочитати назву карти.
2. Ознайомитись з легендою.
3. Знайти на карті саме ті умовні позначки, які необхідні під час розгляду конкретного питання.
4. Порівняти здобуту інформацію з матеріалами підручника.


 ПАМЯТКА "ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОНТУРНОЮ КАРТОЮ"


1.Заповнюйте контурну карту після вивчення конспекту та відповідного параграфа підручника.
2.Читайте підручник вдумливо, намагайтеся запам'ятати назви історичних областей, місця битв тощо.
3. Виконуйте завдання в контурній карті послідовно.
4. Не заповнюйте контурну карту механічно, під час нанесення відповідних позначок намагайтеся пригадати суть подій та їхні наслідки.

РОБОТА З КАРТОЮ

Намалюйте умовні позначки, якими користуються, щоб показати:


1. Дві різні території або держави.
2.Перехід певного району від однієї держави до іншої.
3. місця битв.
4. Пересування військ або народів.
5. Кордони держав.
6. Міста.

ПАМ'ЯТКА 
Як працювати з історичним джерелом (документом)?
  1. Уважно прочитати зміст історичного джерела.
  2. Виділити в тексті головне і другорядне.
  3. Звернути увагу на час написання джерела.
  4. Порівняти свої знання про історичну подію з інформацією, яку містить джерело.
  5. Висловити власну думку щодо даного історичного джерела

Як скласти історичний портрет? 

1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

1.1. Де і коли він народився?

1.2 .Де і в яких умовах жив?

1.3 .Як формувалися його погляди?

2  .Особисті якості й риси характеру.

2.1.Які особисті якості діяча впливали на його діяльність?

2.2 .Які з його особистих якостей вам подобається,а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

3.1 .Охарактиризуйте основні справи його життя.

3.2 .Які успіхи і невдачі були у його справах?

3.3  Які верстви населення підтримували його діяльність, а які -ні, та чому?

3.4. Які були наслідки його діяльності:

а) для сучасників;

б) для нащадків?

4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?



Алгоритм характеристики  історичної особи

1.Про кого йде мова Ким була ця історична особа?

2.Чому цю людину вважають історичною особою? Яким на ваш погляд є основний результат її діяльності?

3.Якими засобами ця особа досягла своєї мети? Чи схвалюєте ви їх ?

4.Які риси характеру допомагали ,а які заважали в житті особи ?

5.Як результати діяльності історичної особи вплинули на життя інших людей? 

Чого більше  – позитивного  чи негативного – ви вбачаєте в результатах життєдіяльності історичної особи?



Немає коментарів:

Дописати коментар